Ця модель належить до контролерів першого покоління з функцією навчання. Напруга живлення 36/48 Вольт: • для 36 В — 10s LI-ion і 12s LiFePO4 • для 48 В — 13s LI-ion і 16s LiFePO4 Максимальна сила струму 13-14А: • максимальна потужність на 36 В — 550 Вт • максимальна потужність на 48 В - 750 Вт Розміри та вага: • Довжина: 95 м • Ширина: 55 мм • Висота: 30 мм • Вага: 195 грамів Це бюджетний контролер із непоганим набором функцій для товарів у цій ціновій категорії. Наявність функції самонавчання дасть змогу йому працювати практично з будь-яким безколекторним мотором. Контролер підтримує мотори як із датчиками Холла, так і без них, автоматично визначає кут фаз двигуна (60 або 120 г). Керується як ручкою газу (курком) з напругою 1-4 В, так і датчиком PAS. Є вихід на спідометр, на контактні ручки гальм, а також на 3 позиційний перемикач режимів швидкості мотора. Є роз'єм для під'єднання сигналізації та під'єднання фари. Правильна послідовність під'єднання контролера: • Вивісити мотор, щоб він не торкався підлоги • Якщо АКБ під'єднана, то вимикайте її • Під'єднайте фазні дроти до двигуна • За наявності датчиків Холла приєднайте їх • Під'єднайте АКБ до контролера • Для увімкнення контролера з'єднайте тонкий червоний дріт із жовтогарячим • Для навчання контролера з'єднайте два білих дроти, мотор почне обертатися, роз'єднайте їх. Якщо необхідно інший напрямок обертання, замкніть та розімніть білі дроти ще раз. • Під'єднайте ручку газу за кольорами (колір сигнального дроту може відрізнятися) Вітаємо! Контролер готовий до роботи